keko16 arkadaslar lütfen yardim cm07 yi save yapamiyorum. JIT debugger register, diye bi sey cikiyor.bu nedir ve ne yapmam lazim.
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: keko16 arkadaslar lütfen yardim cm07 yi save yapamiyorum. JIT debugger register, diye bi sey cikiyor.bu nedir ve ne yapmam lazim. oyunu silip tekrar yüklemeyi dene ve kurduğun bütün patchleri de sil
keko16 oyunu silip tekrar yükledim ama yine olmadi lig a ve lig b de takim isimlerini degistiriyorum save yapiyorum yine ayni hatayi veriyor acaba framework 3.0 mi denesem bunun bi avantaji olabilirmi.yoksa patch li bir sey yüklememekmi gerekir.