Passenger Orjinal Mesajı Yazan: Ilhan_Mansiz Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ puan kayıpları olcaktır daha 16 hafta var ligin bitmesine.. liderle aradaki puan farkı 8 zaten ;):) eminmisin abicim istersen bir puan durumuna bak... son haftalardaki gs-fb maçını kastedio :)
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: SufferinG_Lq Orjinal Mesajı Yazan: Ilhan_Mansiz Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ puan kayıpları olcaktır daha 16 hafta var ligin bitmesine.. liderle aradaki puan farkı 8 zaten ;):) eminmisin abicim istersen bir puan durumuna bak... son haftalardaki gs-fb maçını kastedio :) anladim:)
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: uA_gRs sezai kardesim bi yanlısın olucak puan farkı 7 den 5 e indi ;) yukardaki mesajlari okursan neden öyle yazdigini görürsün...
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ puan kayıpları olcaktır daha 16 hafta var ligin bitmesine.. liderle aradaki puan farkı 8 zaten ;):) Bence puan farkı 8 veya 2 demek şu an için doğru olmaz.