Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Volkan ve Edu'dan sezonun jeneriklik gollerinden biri daha.Nasıl kademe yapılır cümle aleme gösterdiler.
Edu istese o topu her türlü uzaklaştırırdı ama Volkan'ın eliyle alcağını bilerek yavaşladı daha sonra cenk'in önüne düşmesiyle topu az daha kesiyordu ama Cenk o topu çok güzel kurtardı...
Tuncay Berbattı kesinlikle ! Edu'yu çok beğendim. VolkaN Bomba zaten. Semih'e helal olsun diyorum adam 1o numara oynadı gene. Deivid gerizekalısı 2 tane net pozisyon kaçırdı. Ama sağ kanata geçtikten sonra anladım ki çok ince bi herif.
Şu takım ne güzel hep Duran topları Alex'e bırakırdı bu maçta Mehmet ve Tümer niye böyle her topa hep koşuyor anlamıyorum.
Çok kötü oynadık 2. yarıda çok iyi bastırdık ama yetmedi. Şu takımda ben ne zaman ilk 20 dakkada hırs görcem bilmiyorum. İş yaşa girdimi hep bastırıyoruz. Madem bu mantıkla oynucan Bari defansif bi kadroyla çık sahaya. Neyse Önümüzdeki haftalar Önder,Kezman, Lugano gelsinde o zaman daha net anlarız bişeyleri.