Arkadaşlar pes6 oyundan atıyor lütfen yardım edin...
Ben yaklasık 1aydır oynuorum...2hafta önce falanda kitserver 6.2 yi yüklemiştim...hiç bi sorun yoktu...formaları topları stadları yüklemiş tıkır tıkır oynuyordum....Fakat bugün face de yükleyebilmek için kitserver 6.4 ü indirip kurdum....eski kitserver dosyamdaki top-forma ve stadları aynen yeni kitserver klasörüne kopyaladım...faceleride yaptım...oyuna girdim...ilk başta oyuna girişte falan hiç bi sorun yoktu...hemen edite girdim facelere baktım...olmuştu yani faceleri ekleyebilmişim...tam ordan çıktım maça girecektm oyuundan attı...pes6.exe de hata var falan sonra hani hata raporu gönder-gönderme onlar çıktı....tekrar girdim toplar formalar stadlar falan hepsi yüklü yani oyunda ama tam forma secme ekranında yine attı...yani anlayacagınız oyuna girdikten yaklasık 1- 1.5 dk sonra oyundan atıyor.....LÜTFEN yardım edin......şimdiden çook teşekkürler......