TaskinMahmut Arkadaşlar daha önce hiç PES için böyle editleme falan yapmamıştım. Bu ilk çalışmamdır.Olmuş veya olmamış derseniz sevinirim. http://img408.imageshack.us/my.php?image=umitface9nb.jpg
rapman ellerine sağlık bakışlar falkan benziyo baya olmuş ama burnu çok büyük sanki onu yapsan bide editten tenini 2 yaparsan surat ile boyun arasındaki renk göze çarpmaz :) ilk çalışmana göre çok iyi...
TaskinMahmut teşekküe ederim :) şimdi tenini biraz açıcam. burnu resimdede büyük gözküyordu ondan öyle büyük yaptım. oedit programını biraz daha şeediyim onuda halledicem :D
Curcuna Ben Tıkladığımda Dehşet Bi Hatun Vardı:D Neyse Konuyuda Böylece Dağıttım Konunun Sahibinden Özür Diliyorum.
kocon arkadaşlar bunları nasıl indiricez yada ne yapmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler