Benyler bende 2006 var yeni aldım.Pc ye yükledim PLEASE İNSER THE CORRECT DVD-ROM SELECT OK AND RESTART APPLİCATİON yazıyor bu oyunu başka pc de deamon tool var dı 1.6 gb olduğu için alamadım tek dosyaydı onun için 06 yükledim programları teker teker aldım ama hata veriyor.NO CD programı filan yokmu...