playaanil Türkiye deki birinci Lig Takimlarinin kaliteli Emblerini nerde bulabilirim ? Fan Editor icin kendim Emblem importlamak istyorum mümkünse bütün birinci lig takimlarinin kilerini söylermisiniz Bu sefer lütfen bi arkadas yardimci olsun
tahsinakkulah http://img401.imageshack.us/img401/5230/pes624od.jpg Böyle bişey istersen elimde var tüm lig ve takımların amblemleri değişiyor hd kalitesiyle ama türk takımlarının gs fb ve bjklerden başka amblem yok bende bulamadım
tahsinakkulah Olmadığını tahmin ediyorum.Yabancı sitelerede göz atıyorum Türkiye deki birinci Lig takımlarının hd amblemlerinin yapılmasını isteyen var.Yapan yok.
ersoyodabas sana yemin ediyorum amblemleri yapmayı çok istiyorum ama hatta çok iyide yapabilirim ama eklerken 16 color falan diyo bu işin püf noktasını öğret 1 gün sonra amblemlerimi buraya koyarım ama öğrettt!!! al hatta msn adresim galatasaray_Ersoy@hotmail.com
playaanil Arkadas Photoshop felan var IRFAN VIEW COK IYI PROGRAM INGILICZE KULLANMASI cok kolay sen indir onu zaten freeware Irfan view ne yapcagini söylegim
taptuk http://www.speedyshare.com/810785691.html Buyrun arkadaşlar 18 takımında hd amblemi var bu dosyada pesfan editörle eklenebiliyor yalnız belirteyim. ayrıca gs nin bu dosya içinde amblemi dandik. onun yerinede buyrun bunu
gilbertosilva Orjinal Mesajı Yazan: tahsinakkulah http://img401.imageshack.us/img401/5230/pes624od.jpg Böyle bişey istersen elimde var tüm lig ve takımların amblemleri değişiyor hd kalitesiyle ama türk takımlarının gs fb ve bjklerden başka amblem yok bende bulamadım öle bi yama varsa gönderirmisin arıodum böle bişe
playaanil Yalniz sizde Pes Fan Editor Da hata verdi mi "PNG FILES mist be INDEXED format" diye Resimler GIF OLARAK kaydedin
ersoyodabas arkadasım ben bu png amblemleri o_textteki 536 varya bütün takımların amblemleri işte oraya eklemek istiyorum.Bmp yi açıp sürükle bıraklamı yapmam gerek?
S n i p e r Orjinal Mesajı Yazan: ersoyodabas arkadasım ben bu png amblemleri o_textteki 536 varya bütün takımların amblemleri işte oraya eklemek istiyorum.Bmp yi açıp sürükle bıraklamı yapmam gerek? evet sürükle ama save dosyana aynı takımın amblemini eklediysen çıkarman gerekir
ts28 hd amblemler için teşekkürler, gençlerbirliğinin amblem boyutu 64*66 olduğu için eklenmiyor onu bir ayarlayabilirmisin
playaanil Orjinal Mesajı Yazan: ts28 hd amblemler için teşekkürler, gençlerbirliğinin amblem boyutu 64*66 olduğu için eklenmiyor onu bir ayarlayabilirmisin Evet Genclerbirligin Emblemi olmuyor düzeltirsen ...:) ama gerisi güzel olmus bütün Takimlarin yani Pes 6 olan bütün Takimlarin HD Emblemlerini nerden bulacagiz:) :)
tahsinakkulah (gilbertosilva)isteği üzerine Yüklüyorum... http://rapidshare.com/files/13045692/HD_Team_Emblems_Optionfile.rar.html