ark lar oyuna girdim. menü geldi herşey normal. ancak araba yerine siyah bi şey var.ayarları minimuma getirdim yine aynı. yolda ad siyah bi şey gidiyor araba yerine :S . bi ark ta aynı ekran kartı var onda normal görüntü. bu arada ekran kartım : fx5200 :@ çözümü var mı bunun ??