Bu arada unutmandan Ben Gs lıyım
sadece ilk formada bunu seçtim bu arada gs yeni tesadüf forması yapacam
Herneyse işte forma casp yok malesefki çünkü benim fifa bozuldu o yüzden şuan yok int çekersem yollarım
Beyenmemiş ola bilirsiniz ama işte ilk formam :D
