Arkadaşlar şimdi çok güzel yüklüyom . Tam açıcakken ... Ne dediğini unuttum ama 700 bilmem kaç MB diyo . Sonro bide run- . bişeyler diyor.
Ama eski xp de oynuyordum neyde hatalıyım sizce bi eklentimi lazım . diyer xp mde eklentisiz kolayca açmıştım ama. Lütfen yardım edin