Görüntüler Fantastic
Abi Kuzey kutbundan bahsetmeyin yaa 15 sene sonra Kanada sular altında kalıyo zatenn.. Bilim adamları öyle diyo..
Kanada tam körolası Grenload n
yanında zaten.. Kutuplardaki Erimeler İnsanların tahminden daha çok anormal şekilde eriyo..açıklamıyolar ..
Bizde burda Yusuf yusuf oluyoz..