HHonouRR creation masterda gs nin 3.formasını açtım minikitini faln yukledim renk ayarlarını yaptım oyuna giriorum takım seçerken sadece home we away gorunuo 3. forma yok daha önce oluodu ama nolduysa birden gitti geçen gün formatt attım herşeyi yeniden kurdum fıfa yı creation masterı falan ama yine görünmüor yardımm edinn
BlackEagle92 güzel kardeşim 3. forma alternatif formadır!! Bu sebepten dolayı ilk olarak taraftar mağazasından açman gereklidir.Yani creation masterdan açtıın taraftar mağazaında kilitli durumdadır !!! ok??