game pad kullanma ben 100 ytl e ochteck den aldım en iyisi diolar artık sen dusun :D ama pişmanım klavyeden sasma cunku her hareket klavyede cooook daha kolay ve seri yapılıyor +defans yaparken kısa pasa basılı + orta tusuna basınca adam kayma yerine kalcasını koyup top calıyor ama pad de yerden kayıyor bu klavyede sadece boyle ve bu cok onemli bir fark denersen anlarsın
klavyeden sasma pes 6 bir bilgisayar oyunu olmus cıkmıs :D