ersoyodabas Arkadaslar oyuncularıma gittim ve WE11 var mı? diye sordum.Her oyuncu değişik kaplı bir we11 paketi getirdi kafam karıstı bende almadım.Kafam çok karıstı.
budaklar arkadaşım sana gösterdikleri şey w11 değil sadece yama dır.w 11 çıkması için çok daha erken.O oyuncular yanlış biliolardır büyük ihtimal
..Nicklas.. yav yok öyle bişey adamlar patchleyip we11 diye satıyorlar tövbe tövbeee bu konu kaçıncı kez açılıyor
t_mexican Biz söylemekten bıktık ama sizler yazmaktan bıkmadınız mı? Bu oyun we10+pes6 karışımı patchli oyun sakın aldanmayın. şu varki en iyi we10+pes6 patchli oyunu diyebilirim.
sitigmata arkadaşlar bende gördüm yeni bosnada yeni bosna hastenesinin yanında satıyolar adam yemimnler ediyo we11 diye bende size sorucaktım iyi oldu bilgilendirdiğiniz
onurkas abi bu konu oyuncehennemi.comdada açılmış ya bu ne bunlar uçmuş winnin eleven 10 daha yeni çıktı yani bu ne hız derim winnig eleven 11 çıksa
onurkas işte burada link bi bakın hepde aynı resim http://www.oyuncehennemi.com/showthread.php?t=22450&highlight=winning+eleven
crdsa ya niye aynı konudan açıyorsunuz. Diğer konudan devam etsenize. Hem de iki konu birbirine çok yakın. Birini görünce diğerini de görüyorsun.