FifaMen Oyunda büyük bir saçmalık var dikkat etmişsinizdir.Sadece bizim ligimiz değil,tüm ligler gündüz oynanıyor.Bunu gece yapmak için birşey yapamazmıyız?
ASLAN302 Arkadaşlar oyunda gece bulutlu ve açık ayarda hava durumu ayarlanabiliyor.Takımını seç sağ ok tuşuna bas bir menü çıkıyor ordan stad ve hava durumunu ayarlayabilirsiniz.
FifaMen yanlız biz ligden bahsediyoruz abi yoksa hazırlık maçları ya da turnuvalarda bu özelliğin varlığını biliyoruz
gokhan_mig evet arkadas haklı bende cıkıyor:cool: um tekrardan gırıyorum gece oluyo ama bazen 3-4 kere gırıp cıkınca oluyoo
FifaMen yani bizi bu kadar uğraştıracaklarına adam gibi çoğu maçları gece oynasak gerçekle eşdeğer bir şekilde olmaz sanki.EA SPORTS bu konuya el atmalı.Neyse sonuçta Uefa Champions League 06/07 de maçları gece oynayacağız beyler