Canım sıkılmıştı FM de Man.Utd. ile oynamaktan. Yeni oyun açtım ve Barcelona'yı aldım. Barcelona'daki oyuncuların çoğunu sevmiyorum. Bu nedenle takımın hepsini satılığa çıkardım. Bir çoğunu sattım.Ronaldinho, Deco, Iniesta ve Puyol'u satamadım. Ronaldinho ile ilgilenen bir tek R.Madrid var o da paramız yetmez diyo(10Mbütçeleri var,Ronaldinho'nun değeri 66M$, ben 55 önerdim kabul etmediler.) Ronaldinho'yu satmak için ne yapmam lazım? Deco'yu isteyenlerin de bütçeleri yetmiyor. Puyol'un değeri 38M civarı, ama ona gelen teklifler 15'ten aşağı. Messi'yi sevdiğimden dolayı satmayı düşünmüyorum. Ve ayrıca çok oyuncu aldım. Kalecim yok. Ricardo, Stekelenberg, Gomes, Hildebrand, Enke gibi iyi bir çok kaleciye teklif gönderdim (15M$ a kadar) ama kabul etmiyor takımları. Bana alabileceğim bir kaç kaleci önerir misiniz? Bütçem az kaldı oyuncuları satmam lazım. Ama satamıyorum, yardımlarınızı bekliyorum. İşte kadrom: