tr9_darknessbackstreetboy_tr9@hotmail.com
oyuna 50 defa baştan başladım en az bi türlü fenerbahçeyi seçemedim player carrier den oynuyorum ama istediğim takımı
vermiyo rastgele 3 takım seçme hakkı veriyyo halbuki ben fb yle başlamak istiyorum bilen biri bana anlatabilirmi lütfen acil ?