FifaMen Arkadaşlar ea sports yeni 2 video daha yayınladı.Birisi oyunun introsu(ben böyle bişey görmedim,çok gaza getirici!!!) diğeri ise oyunun menüsü,oyunun gameplayi hakkında bize çok bilgi veriyor,ama ne yazıkki bu görüntüler xbox360 a çıkacak olan oyuna ait.Ama ne olursa olsun izlemenizi öneriyorum. İntro:http://www.insidegamer.nl/pc/uefachampionsleague20062007/videos/1601 Oyun İçi(5 dk):http://www.insidegamer.nl/xbox360/uefachampionsleague20062007/videos/1602
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY keşke xbox360'ım olsa keşke benimde olsa.....Olsun ya pc de idare eder beyler bozmayın morali.Şu ea pc için bir video yayınlamadı.Ben hergün araştırıyorum düzenli bir şekilde ama henüz ortalarda yok maalesef.Ama bulduğum anda foruma vericem inşallah.
cglr ya beler fifa her zaman kusurları ortaya konuluyo her yerde bu oyun gittikçe güzelleşito ve süper olmuş uefa 06-07 bence
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: SYNC Bir tane de benden!! İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN Sağol abi de ben bu daha önce verilmiş bir video
FifaMen grafikler pc için zaten bu kadar iyi olamaz,böyle birşey beklemiyorum.Ama oynanabilirlik benzerse gerçekten muhteşem olur.
cglr niye pc için görüntüler böyle olmuyoki oynanabilirlik benzer inşallah yoksa nefark olurki 07 den görüntüler süper ama pc oyuncuları görüp heyecanlanıyoruz pc için çıkınca şok oluyoruz çunkü video ile oyun arasında uçurum oluyo
FifaMen Zaten bu videolar xbox a ait.Yani pc için böyle grafikler asla olmayacak.Hiç ümitlenmeyin.Oyunun çok güzel olacağına bende eminim ama kar dışında grafiklerden bir beklentiniz olmasın arkadaşlar.Sistem gereksinimi daha açıklanmadı ama fifa 07yi çalıştıran bir pc bu oyunu da rahatlıkla çalıştırır...
irreplaceable Orjinal Mesajı Yazan: fifamen Orjinal Mesajı Yazan: SYNC Bir tane de benden!! İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN Sağol abi de ben bu daha önce verilmiş bir video Pardon görmemişim :)