arkadaşlar merhaba. creation 07 yi kurdum ve frame network 2.0 da kurulu. creation 07 yi açıyorum ve herhangi bir işlem yapınca kayıt etmiyor. fifa07 , creation master 07 ve frame networku kaldırıp yeniden kurup denedim yine aynı.
ne yapabilirim. lütfen yardım edin