kardeş bende oyunu yükledim ama oyunu açmaya çalışıyom bi hata çıkıyo dll die.bana bi yardım edin.directx 9.0c ve dll kurulu olduğu halde.hata şöyle
ERROR LODING DLL
Could not load the DLL " GfxCore.dll "
Error Number"126"
Error Message "belirtilen modül bulunamadı"
die bi yazı çıkıyo lütfen bana bi yardım edin arkadaşlar şimdiden teşekkürler.