ilgazcan Fifa 2005 kurdum fakat maçlarda top ortadan kayboluyor ne yapmam gerekiyor. Kendi evimde maçlarda top var deplasmanda yok buna bi yardım.
kppthnght hahahahhaa hay allahım gülsemmi üzülsemmi soruna bak ya ama sana tek bişey gerek data dosyası en kısa zamanda upload edecem