playaanil Yani Kupac macim var Intere karsi. Bütün yedek oyuncularini as oyuncularin yerine koycam ,koyduk dan sonra da okeye basiyorum ondan sonra karsi takimin ilk 11 geliyor ekrana ve oyun kapiniyor neden sizce? Yardim ederseniz sevinirim
playaanil Hayir o zaman atmiyor sanirim . bencede ilginc cünkü bir den biri oldu hic olmazdi bütün itihyacim oldugum patchleri yükledim ve oyunu oynadim hersey güzeldi ondan sonra patch felan daha yüklemedim ve birdenbire hep o problem var.Bi Kit Serveri Kapatiyim (Sniper Farconun yaptigi bi öyle deneyim) Cünkü Oyuncu editlemede Tomasa geldim mi Galatasaray da oyundan atiyor Tomas in yüzü gercek yüzü vardi onu sildim ve saclarini ve halen da ayni hata
playaanil Kitserveri Kapatdim simdi atmiyor ama öyle de zevksiz oluyor ya neden atiigini bari bilsem lütfen yardim edin
crdsa benzer sorunlar bende de oluyor. Edit te bazı belli yerlerde oyun duruyor. Örneğin Chelsea formasındaki reklamların rengini değiştiremiyorum. Bazen maçlara başlarken, bazen de forma seçerken duruyor. Ama neden olduğunu bilmiyorum.
playaanil Kitserver yüzünden oluyor ben sildim ve hersey oluyordu ama gene yükledim daha zevkli ama oyun yine cabuk aciliyo bunu seviyorum yine de Sagol.Demek Kitserverin yeni Versiyonlarinin beklemliyiz