mrt_emre arkadaşlar pes 6'yı daha bugun kurdum.oyuna gecıp tusları ayarlamak ıstıyorum ama olmuyo.pes 5'tekı gıbı değıl ayarlaması.nasıl ayarlıycam bı yardım edın ya lütfennn
xenas program files - konami- pes 6- settingsten ayarla not:eger 2 kişiden biri joystickle oynayacaksa joystick ayarlarını (player2) ye yapacaksın.