firidinho13 Slm. Ben Kitserver'e face yaptim. Oyunda face'ler oldu ama bir kac saniye sonra oyun kendiliginden kapandi. Kitserver'i remove yapdim ve oyun kapamadi. Ama ben kitserver'e face yapmak istiyorum ama cikiyor oyun. Ney yapabilirim?? Cok tsk ederim!!
Curcuna Önemli Değil;) Bi Sorun Olursa Msn Adresim Profilde Yazıyo Edit:Konu Başlığı Hatalı İçerik Hakkında Bilgi Vermeyen Başlıklar Yasak. Başlığını Düzeltmezsen Konu Kilitlenir.