RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: LoRy Bence "Adriano" adriano mu??* bence oyuncuların çoğu gerçekçi.. c.ronaldo ve beckham da başı çeker.
cskeagle Kesinlikle David Beckham..Adamın duran toplara nasıl vurduğunu dahi yapmışlar. Ronaldo,Nedved,Davids,Zidane'da çok benziyo.
Grand_Master arkadaşlar oyunda en çok benzeyen adam ronaldo sanırım çünkü ordada eşeğe benzio:D bide kimse sölememiş ronaldinho da benzemiş ama:D
Denisa hepsi süper:) ıssız bir ormanda yanlızdım.hava soğuktu fatma böcekleri beni ürkütüyordu.,çünkü o gara fatmaydı:):):) he hehe