beyler belkide cogunuz bılıosunuzdur ama yinede diim dedim sasırtmayla gercekten muhtesem goller atıyosunuz
ilk once frikik atarken z veya c tuşlarıyla yanımıza adam cagırıyoruz c ye basılı tutup sag sol yon tuslarıyla topun uzerine basan adamın saga yada sola gitmesini saglıyoruz.
1.z veya c tusuna bastıgımızda yanımıza adam geliyor d + yon tuşlarıyla adam topu bırakıyor normal frikik atmıs gibi oluyor ama
c ye veya z ye basılı tuttup vurdugumuzda topu gelen adam diilde topa basan 2.adam topa wuryo kaleci sasırıo we harıka goller oluyo denemenizi onerrim.ayrıca topa vururken z ye bir defa basıp elimizi cektigimizde topa plase vuryo ozellikle lampard bu plaseleri harıka atıyo.biseyler paylastım inş faydası olur.daha onceden bole bisey werilmisse ozur dilerim.