uyuzhan arkadaşlar selamlar... benimle fifa 2005 oynamak isteyen arkadaşlarım beni eklerse sevinirim aşırı iddalı değilim çünkü yenilince çok kötü olur herkesi beklerim... cengizcengizz@hotmail.com
astalavista71tr mrb arkadaşlar ben fifa 2005 oynuyorum sipiker futbolcularin ismini söylemiyo eğer biliyorsaniz bana yardimci olurmusunuz.tşk edirim.