bi sorunum war bilmiyorum basınıza geldimi ama baska yer bulamadıım için buraya yazacam kimse bakmazsada konu acacam arkadaslar fifa yı acıom daha sonra alt+tab yaparak simge durumuna alıom.... fakat tekrar baslat cubundaki simgesine basıp oyuna donmek istedigimde pc oyuna donmek yerine res atıo... pc nın özellikleri iyi.. oyunu en dusuk ayara alsam bile aynı sorun oluo fifayıda 50 kez silip yukledım baska bi cozumunu bilen warmı yardımlarınız için simdiden tesekkurler...