dj_LazO_61 BEYLER BEN BU SORUNUN MEDÜDEKİ YAZILARDAN VE RESİM DEN KAYNAKLANDIĞINI DÜŞÜNÜYORUM.BUNLARIN KALİTESİNİ DEĞİŞTİRİP KOYABİLECEK OLANLAR LÜTFEN DİKKATE ALSINLAR.BİZİ BU EZİYETTEN KURTARIN...........
..Nicklas.. başlığını düzelt aksi halde konun kilitlenecek(başlığının tamamı büyük harflerle yazılı olamaz)