arkadaşlar türkçe fm 07 yi açıyorum yeni oyun diyorum oynamak istediğim ülkeyi seçiyorum oyuna başla butonuna bastıgım anda football manager 2007 is running dangerously low on memory.... diye bi yazı çıkıyo ve oyundan atıyo acaba seebebi nedir ve bi çözümü varmıdır? yardımcı olursanız sevinirim