** Arkadaşlar fifa 07 ses dosyalarını Pes 6'ya nasıl aktarabliriz? Fifa 07'nin taraftar sesleri özellikle golden sonraki bağrışları çok güzel ama Pes'te atmosfer o kadar kuvvetli değil. Böyle bişi mümkün mü? Eğer farklı tip ses dosyalarıysa bile Nero'yla çevirebiliriz ama nasıl aktaracağız onu bilmiyorum...Yardımcı olursanız sevinirim!!! **