FifaMen Arkadaslar ea sports oyun hakkında bilgiler vermiş.Ve yarım yamalak ingilizcemle anladığım kadarıyla oyunda artık kar var,pes de ki gibi çabuk oyunu başlatma var ve futbolcuların kazandığı birçok yeni özellik var.İşte link:http://electronicarts.co.uk/games/9843/KeyFeatures/ Ayrıca bu linkte de oyunun gameplay videoları var süper değil mi?:http://www.gametrailers.com/index.php?p=pc Not:Videolar x-box 360 dan
Fifa_delisi10 x-box daki videolar dehşet zaten bu arada kar olayı flan yazıyo bende umutlandım inşallh oyunda yeniden kar yağar süper olur sabırsızlıkla bekliyorum
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 en fazla 2 ay oynar sonra yerine kaldırırım.. :) aynen bende öyle düşünüyorum :)
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Kar Olayında Bu Sefer Çok Umutluyum, İnşallah Bu Sefer Olacak :) Bilgiler İçin Teşekkürler. Hiç önemli değil Gökhan abi.Tam aklıma gelmişti gece bi gametrailers.com a gireyim belki bişeyler vardır diyodum.Bi baktım 10 dakika önce videoları yayınlamışlar:dUmarım kar olayı çok güzel olacak