Bakın bu konulara girerseniz gerçekten çıkamazsınız. doğada çok fazla sır var. bu yazının amacında sadece Allah, bana gelmeyenlere bende gitmem demek oldugunu vurguluyor. tabi şimdi allah bu nasıl vurgular o canlı da değil cansızda falan deyip bi sürü spekülasyonlar ortaya çıkar. gerçekten o kadar karışık bi konu ki bu ... :)