emeğine sğalık kardeş inşallah çalışır
ben yüklemeyle ilgili bişey sorucam tam olarak kurulumunu anlıyamadımda
audio.big ile dat_eng.big i masaüstüne çıkar demişsin part1 dekileri masaüstüne çıkardım part 2,3 ve 4de de dat_eng.big dosyası var onları nappıcam neleri hangi sıraya çıkartıcam?
zahmet olmazsa bi açıklayı ver aga :)