hasasan bir şeyi unuttun; pas attıkdan sonra top adama tam gelirken Z tuşuna basınca kendi adamının bacak arasından gidiyo...bide aynı şekilde bastıkdan hemen sonra Z+C tuşuna basınca top kendi kendine öyle duruyo :D ...