asicao Arkadaşlar pes6 iki kişi oynanabiliyor da 3. kişi usp girişinden başka klavye ile oynanamıyor...oynanmasının bir yöntemi var mı ? yardımlarınızı bekliyorum... yada klavyeyi kol gösterme imkanı var mı ? Şimdiden Teşekkür ederim....