[silindi] Fenerli arkadaşlar kopyasından sakınıp paraya kıyıp alalım şu cd leri bu takım bize bu sene bi sürü başarı kazandırcak ,ayrıca çok iyi emek verilip güzel bi albüm hazırlanmış arkadaşlar kopyadan sakınıp alalım şu cd yi.
MateJa evet almış bulunmaktayım ben :) ama fiyatı pahalı geldi bana biraz.. korsanında önüne daha kolay geçilmesi açısından biraz daha uygun bir fiyat olabilirdi (5 ytl uygun olurdu mesala :)) birde eskişehirde fenerium olmamasından dolayı elime geç ulaştı biraz.. birde albüme ulaşma sorunu var sanırım.. almak için can atan ama alacak bir yeri olmayanlar var :) şarkılara gelince.. hepsi birbirinden güzel.. gol sonrasında hangisini kullancaz acaba :)