mustafasargin arkadaşlar,frikik kullanırken topa falso veremiyorum.bilen varsa yardım lütfen.şimdiden teşekkürler.
dhn d ye basıp da atıosun ya topu, d ye basarken yön tuşlarından istediine bas(falso vermek istediin yön).aşağı ve yukarı ile de hızını ayarlayabilrisin. ben böle atıorum....