Ya arkadaşlar bu creation master la forma eklerken oyunun içinde forma seçerken formanın resminin görünmesi için ne yapmamız gerekiyor. Yani CM07 de orada çıkacak formayı eklemek için forma fontları nereden bulabilirim. Umarım anlatmak istediğimi anlarsınız..