crdsa formalar çok güzel. sormak istediğim bir şey var. forma nasıl yapılır biri bana yardım edebilir mi?
Mad_Dragon adobe photoshop la yapılıyor.forma yapmak çok uzun bi iştir.photoshop la ilgili öğrendiğin ufak tefek bilgileri birleştirip ve tecrübe edinerek iyi forma yapabilirsin.
Tearaway eyw hdyi zamanında yapmıştım pek beenmedim fazla uğraştırıyor bu formalara bile vakit ayıramıyorum :) Basel Home
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway resim olursa yaparım ;) cevabı hangimize verdiğini anlayamadım :)
Mad_Dragon o zaman ben üstüme alınıyorum :) France 98 home şort, 2. ve 3. resimlerdeki gibi beyaz olursa sevinirim.şimdiden teşekkürler...