selam arkadaslar bu konuda yardimlariniza ihtiyacim var
pes6'da play station'lari yeni çikacak ps3 olanini bir turnuva ayarlayarak kafe'de 16 takımlı bir lig kurarak 16 oyuncu 8 play station 3'de oynamasini saglamak için ne yapmak gerekiyor birbirine baglanabiliyor mu
saygilar