ersoyodabas Kitserverlardaki stadyumlardan normal bir şekilde yararlanabilirmiyiz?Yani direkt o_texte koyup kitserver olmadan oynamak istesem??
Offline **Nasıl koyacaksın direk koyamazsın bin dosyalarını teker teker koyacaksın buda uzun olur ;)**
ersoyodabas sadece 1 tanesini nasıl yapacağımı söylermisin ne kadar uzun olursa olsun farketmez lütfen?