JacKSpaRoW aradakaşlar başlıktaki gibi creation masterda oynadım oynadım şimdi kimseyle maç falan yapamıom fifayı ilk haline nasıl getireblirim?
inferno.999 oyunu baştan yükle artık çok geç...bi daha aynı sorunla karsılasmamak için değişiklik yaptığın doyaları yedeğini al.
carisma205 Ben Creation Masterla bir değişiklik yaptığımda oyundan atiyor?? yardım edecek olan var mı??
johnnycage Creation'a tekrar girip "X" işaretli yeri tıkla. Bütün değişiklikleri geri alır. Olmazsa Creation 2007 yi tamamen bilgisayarından kaldır. Aynı şey benimde başıma geldi. Sildim düzeldi.