ALCN arkadaşalr bana kalsa ben yaparım ama elimde bi program yok bari o programı bana versinler bn tüm stadları yaparım...
Metin_Oktay ALCN Rhino 3-D diye bir program var onunla yapabilirsin stadları.Googledan arat bulursun ama öyle kolay değil stad yapmak.
BeYaZ_YaRaSa **Ben 1ara malatya stadını yapmak için uğra$tım bayağı bi.. 3d Modelini çIkarttım ki süper oLmu$tu.. Sanki aynIsIydI yani. Ama oyuna ekLeme faLan yapamadım sonra siLdim :(**