arkadaslar samsung d900 kullaniyorum ve normalde hiçbir problemi olmamasina ragmen gprs e girince telefon kullanilamayacak kadar yavasliyor. gprsden çikinca normal haline dönüyor.. yani gprs e baglanp bir sayfa açdigidma sayfann acilma hizi normal.. fakat sayfadaki secenekler arasinda dolasmak veya birseyler yazmak isgence gibi.. bunn nedeni ne olabilr vede çaresi nedr?!.. formatmi gerekecek!?..