kangallara karşı sempatim vardır benim de,ilerde bahçem fln olursa almak isterim bi tane yavru.
pitbul ısırınca bırakmamış o vidyoda.kaniş gibi kalmış bizimkinin yanında.
bu da pitbull vidyosu:
&mode=related&search=">
&mode=related&search=
ama bu köpek 2sini de yer bitirir.
">