R2.ZephyR Arkadaşlar bildiğiniz gibi PES6'yla beraber yeni hareket ve çalım şekilleri de beraberinde geldi. Bilmeyen arkadaşlarımız için uygulamalı bir video hazırladım umarım beğenirsiniz... ">
R2.Savage Yaw bunları herkese gösterirsen Team.R2'nin ne farkı kalır ! Özellikle ishakki nin öğrenmemesi gerekiyordu :p Şaka bir yana güzel çalışma...
R2.ZephyR Sadece birazdan fazla hızlı olmak lazım. Topu geri çekme animasyonu başladığı gibi ileri yönle 45 derece açı yapıcak şekilde basmalısın.Yani bekleme topun geriye kadar çekilmesini.;)