onurdonmezfb Arkadaşlar ben yeni pc aldım Carbonu yükledim oyunu açıyorum reset atıyo neden acaba bilen arkadaşlar varsa yardımcı olabilirlermi? özellikler amd atlon çif çekirdekli 64 bit 3800 Rem DDR2 1 GB 637 MHZ Ekran kartı 1600 pro 128 bit 256 mb
onurdonmezfb Kardeş oyundada bi sorun yok başka birine yükledik açılıyo uyuşmayan bişe var heralde anlamadım
ŞAHİNBEY ekran kartını güncelledin mi. seninkine benzer sorunu olan bi arkadaşın ekran kartını güncelledik düzeldi. sistemin güzelmiş söylemesi ayıp ben de aynı sistemden kullanıyom
cjackson pc reset attaıktan sonra hata raporu geliyomu Microsoft Windows baslıklı bi msj geliosa bi format işini gorur hatan bu degilse tam olarak anlatırsan sadece resettten ibaretmi? baska bisey yaparken reset atmıomu?