everquest merhabalar makineme format attım.atmadan önce tabiki bi dünya yama falan kurmuştum.şimdi tekrar pes6yı kurdum fakat oyun farklı gibi geldi oynanabilirlilik oranı değişti.acaba hangi yamayı kurmuş olabilirim daha önceden ?
Offline **Oynanabirliği arttırma gibi bişi hiç duymadım belki sen formalar,kramponlar ve toplar filan eklediysen oyun sana daha zevkli geliyodur tekrar yükle bence **