Lg kullanıyorum hiç öyle zannedildiği gibi berbat yazıcı değil.Frimware güncellemelerini takip etmek gerekiyor biraz hepsi bu sadece.Şu anda GSA-H10A modeli yazıcıma dün itibariyle JL05 frimwaresini yüklemiş durumdayım.Film izlerken veya Dvd yakarken takılma asla ama asla olmuyor. %90 oranında izlediğim dvd'ler korsan olmasına rağmen..
Lg alacak arkadaşlara tavsiyem eğer Cd veya Dvd yazarken hem sorunsuz yazma ve de sorunsuz okuma istiyorlarsa 20ykr yerine 35ykr vererek DMS marka boş cd almaları,1Ytl yerine 1.5ytl vererek DMS marka boş Dvd almalarıdır.Hiçbir problem çekmezsiniz DMS kullanırsanız Lg ile.. :D